نماشویی و شستشوی نما و ساختمان ها

نماشویی
نماشویی
4.5/5 - (16 امتیاز)

نماشویی ساختمان باطناب یکی از باصرفه ترین روش برای شستشوی نما می باشد، عدم هزینه و استفاده از داربست، سرعت در انجام کار و ایمنی بسیار بالای این شغل در میان مردم محبوب شود.

انواع نماشویی و شستشوی نما با طناب یا راپل

  • نماشویی به روش موپ و طی
  • شستشوی نما با واترجت
  • نظافت با واتر سندبلاست
  • شستشوی نما با اسید
  • نماشویی با مواد لایه بردار اسکراب
  • شستشوی نما با جاروبرقی
washing Cleaning facade building
washing Cleaning facade building

نماشویی و شستشوی نما با موپ و طی

مدرنترین روش از نماشویی برای نما های مسطح مانند شبشه و کامپوزیت سرامیک های شفاف با استفاده موپ و طی استفاده می شود ابتد با کشیدن موپ بر روی نما و کشیدن طی می توانید تمیزی صد در صد را مشاهده نمایید این سبک ابزارهای سنتی به روز دنیا می باشند.

نماشویی و شستشوی نما با واترجت و فشار آب

نظافت با واترجت با فشار دستگاه های صنعتی برای خاکروبی و فضولات پرندگان از روی تمام نماها از جمله شیشه کامپوزیت آجرانواع سنگ ها نماهای پیچیده و سیمانی استفاده می شود در این سبک نماشویی به فشاردستگاه بستگی دارد که پمپ دستگاه ها از 70 بار شروع شده و تا 250 بار به بالا در نماشویی استفاده می گردد.

نماشویی با واتر سندبلاست

شستشو نما با واتر سندبلاست نماهای سنگی و آجری که کثیفی رو درخود جذب کرده و فقط با این روش تمیز میشوند سندبلاست ترکیبی از فشار آب و سیلیس می باشد که با ترکیب این دو که خطر بسیار بالایی برای موجودات زنده دارد میتواند یک لایه از نمای آجری را بردارد از آن برای پاک کردن جلبک ها سیمانها رزین های زردشده رنگ ها و سیاهی نما استفاده میگردد.

نماشویی با اسید

شستشوی اسید بر روی طناب یکی از پرخطرترین روشها می باشد ابتدا نمای سنگی را با واترجت یک دست شستشو می شود سپس بعد از خشک شدن نما با نازل سندبلاست برای قرار گیریه بدن از راه دور پاچیده شده و بعد از چند دقیقه آبگیری شده در این روش شستشو سریعتر انجام میگردد.

نماشویی
نماشویی

نماشویی با مواد لایه بردار

این شستشو برای جرمگیریه شیشه و کامپوزیت صورت میگیرد که با مواد سیف و اسفنج و آب مقطر اجرا می شود با ریختن سیف بر روی نما و ساییدن آن با اسفنج بر روی شیشه یا کامپوزیت که بر اثرباران یا رطوبت جرم نشسته و سپس با آب مقطر شسته می شود.

نماشویی با ساچ بلاست

ساچ بلاست را بیشتر برای مصارف کارهای صنعتی و آهنی به کار میگیرند,جلبک و صدف زدایی پایه های سکوهای نفتی , سازه های فلزی برزگ زنگ زده و در کشتی های بزرگ برای اپوکسی مصرف دارد.

اجرای مواد نانوی اصل با طناب

  • نانوی مخصوص شیشه
  • نانوی مخصوص کامپوزیت
  • نانوی مخصوص آجر
  • نانوی مخصوص سیمان
  • نانوی مخصوص سنگ

نانوی مخصوص شیشه

بهتراست بعد ازشستشوی شیشه ها برای پایدار ماندن تمیزی مواد نانو اجرا شود نانوی آلمانی یکی از گرانترین نانوها و با کیفیت ترین ها می باشد که هر پک آن قیمت بالایی دارد که فقط 4 متر مربع را پوشش می دهد و ضمانت 3 ساله دارد و دیگر نیازی به شستشو نمی باشد.

نماشویی ساختمان در تهران
نماشویی ساختمان در تهران

انواع نماشویی و شستشوی نما

  • نماشویی با دسترسی با طناب
  • نماشویی با کلایم
  • نماشویی با داربست

نماشویی با دسترسی با طناب

شستشو با دسترسی طناب یکی از پیشرفته ترین و پرطرفدارترین روشهای دنیا می باشد در این نوع شغل به دید بسیار کوچک شیشه پاک کن نگاه کرده شده,برعکس این شغل پرهیجان بسیار مجهز به ابزارهای پیشرفته و گرون قیمت می باشد و هر شخصی دارای مدرک بین المللی ایراتا و آموزش دیده توسط تکنسین های حرفه ای ایران می باشد و از ایمنیه بالایی برخوردار می باشد.

نماشویی با کلایمر

شستشوی نما با کلایمربیشتر برای استخدام پرسنل برای شستشو یا خدمات نما که روشی ارزان می باشد و ایمنی این سیستم به خاطر سرویس دهیه پایین بسیارخطرناک می باشد و در مواقع وزش باد کنترل آن بسیار سخت و دشوار می شود.کلایمر را برای نصب شیشه استفاده می شود

شستشوی نمای ساختمان
شستشوی نمای ساختمان

نماشویی با داربست

نماشویی با داربست برای شستشوی نما با این روش هم هزینه داربست را به همراه دارد و هم سد معبر برای تردد می باشد,امنیت این کار در نبود ابزارهای ایمن ممکن هست بسیار خطر آفرین باشد,درهر صورت داربست همچنان در کارهای ساختمانی بسیار کار آمد هست, برای کارهای شستشو داربست زدن به صرفه نیست و باید از روش دسترسی با طناب استفاده شود.

قیمت نماشویی و شستشوی نما

هزینه انجام نماشویی بستگی به نمای شما و روش شستشوی نمای شما می باشد، مثلا: نمای شما سیمانی است و باید با دستگاه واترجت شسته شود و قیمت هر متر مربع اعلام میشو که باز هم بستگی به کثیفی نمای شما می باشد.

خدمات دیگر این شغل

پیچ و رولپلاک ساختمان
سیمانکاری نما
آببندی نما
بازرسی سکوهای نفتی
جوشکاری در ارتفاع
رنگ آمیزی نما

ثبت آرتا